tirsdag 5. januar 2010

Iskongen

Ikveld prøvde jeg å ta noen bilder av Loke, men det er enklere sagt enn gjort. Loke er helgrå så han blir diffus på bildene. Antageligvis er det jeg som ikke kan kameraet, men noen av bildene ble halvveis greie...

Loke er 7 uker gammel og reiseklar om ei uke. Jeg har egentlig mest lyst til å beholde ham selv, men på den andre siden så frister det ikke med to jevngamle hannvalper hjemme samtidig heller...

Tvangskos av storesøster Christine...

Lille gråtassen Loke. Skikkelig kraftige labber, små ører, korrekt stri pels og et søtt uttrykk... <3
Vææær så snill da Wiggooooo ;)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Lillian da, du kan få gjemme han bort her til meg uten att wiggo får vite noe om det :P

Lillian sa...

Hehe... Kanskje jeg må gjemme han unna ja :)

Lise Aunehaugen sa...

send han til selbu du;) bertil savner å ha noen å leke med :) hvis ikke får du bare fortsette å mase litt mer på wiggo..hehe

Anita Solvik sa...

Jeg har god plass både i hjertet og hjemmet mitt :0) Så jeg kan mere en gjerne hente denne snuppen neste uke <3<3<3