tirsdag 29. september 2009

Ut på tur, aldri sur...

Valpene begynner å bli mer livlig og tar seg ofte noen turer rundt på kjøkkengolvet for å leke med de voksne...
Bertil fremst (han kommer alltid løpende mot meg så det er ikke enkelt å få tatt bilder...)
Gravide Bea syns valpene er veldig koselig og benytter hver anledning til å leke med dem. Her er det Molly hun snuser borti...

Molly... Hun er bitteliten, veldig kort og kompakt, og hun ser veldig søt ut. Selv om hun alltid har melk i fjeset! :)
Litt snodig beinstilling her, men hun har ikke helt skjønt at hun skal stille seg opp når jeg tar bilder :p
Molly er veldig grå/lys så jeg tror nok hun blir creme sobel i farge...

3 kommentarer:

Janne`s Verden sa...

<3 <3 <3 <3 <3 <3 Så søøøøøte de er!!!!! Kjenner på meg at jeg har kosa alt for lite med valpene ja :P

Lillian sa...

Ja, de er veldig søte! :)
Blir vanskelig å skulle selge noen av dem ja...

Lise Aunehaugen sa...

Blitt litt rundere nå ja ser jeg :)
Du får gi Bertil en go kos i fra meg ;)