søndag 13. september 2009

I morgen er det 2 uker siden valpene ble født...

Bertil
Han er en avslappet valp som syns det er veldig godt å bli klødd bak øret...

Kort snuteparti på denne gutten også... Liten bamse ja! Sjekk pelsen som stritter i nakken. Valpene har begynt å få masse pels allerede....

Bertil har åpnet bare 1 øye enda, men det vises ikke så godt på bildet... Godt sovehjerte sjø!
Har ikke bestemt meg for kennelnavn å ham enda... Noen tips??
"Et-eller-annet-på-F Av Machiggian"

Polly
Hun har åpnet begge øynene og ser seg om i verden nå. Veldig trivelig liten smultbolle som elsker kos...


Babyblå øyne...
Polly skal muligens hete "Fly Me To The Moon Av Machiggian" eller "Falling Feathers Av Machiggian" ... Men det kan jo hende jeg ombestemmer meg et dusin ganger igjen før papirene blir skrevet...

Knøttlille Molly
Hun har åpnet begge øynene idag... Hun er den lyseste av alle valpene og har kun noen få lyse orange hårstrå bak øret, resten er grå/hvitt så hun blir nok sikkert cremefarget...


Molly skal muligens hete "Falling Snowflake Av Machiggian"...

I kveld drar vi til Bergen for å parre Jenny. Vi skal tilbake til Eva Mcquiston, mor til Pom-Classic Gun Smoke, og vi gleder oss til å se alle hundene hennes. Vi er så langt veldig fornøyd med dette kullet og håper vi får et knallfint kull fra Jenny også...
Med det samme vi er i Bergen så skal vi besøke barnebarna våre; valpene etter Mie og Albert
Gleder oss!


5 kommentarer:

a darkened horizon sa...

Det er ikke annet å si enn "herreguuuuud!"..... Bertil kommer til å bli en storsjarmør, jeg er helt sikker! :D De er aldeles nydelige, og jeg får helt vondt inni meg når jeg ser disse nydelige bildene. :D

Lise Aunehaugen sa...

De blir bare vakkrere og vakkrere!:) De er så utrolig nydelige! Ser ut får at Bertil kommer til å bli en skikkelig sjarmør når han blir stor ;) Dere får ha god tur til Bergen :)

Anonym sa...

De ser kjempe pene ut! Gleder meg til å komme på besøk å kose med de :) Skal hilse fra halvsøster Kaisa :)

Anonym sa...

Nyyydelige <3

Lene

Anita fra bergen sa...

Nydelige valper ja <3<3<3