mandag 7. september 2009

Hipp Hurra for Polly, Bertil & Molly

Valpene etter Pomdells Lucky Charm & Pom-Classic Gun Smoke er i dag 1 uke gammel, og de ser superfine ut! De vokser fint og legger på seg masse. Så de er noen små smultboller med tjukke mager! :)
Her kommer de avbildet i den rekkefølgen de ble født i...

Polly... Blir lysere for hver dag som går. Hun er nok veldig lik pappa'n sin i farge! :)

Kort nese sier du?

Hun har så fint et hode... Jeg har allerede forelsket meg i henne....

Bertil... Aktiv som alltid. Han har ikke åpnet øynene enda, men syns det er greit å gå på oppdagelsesferd lell... Han er litt mer orange enn søstrene sine...

Smørbukk! Han er omtrent like bred som han er lang, men så elsker han melk og mamma'n sin også ja...

Ikke enkelt å få tatt bilder av en mann som har det travelt, men han ser veldig fin ut!


Minste lille damen... Molly.... Hun har også veldig lys farge. Søstrene er veldig like i farge, men den ene er liten og elegant. Den andre er større og mer bamsete...

Den som sover synder ikke.... Hun har veldig flott kropp og pent hode hun også.
Blir vanskelig å skulle velge hvem man skal beholde.
Heldigvis er det mange uker igjen til jeg må ta et valg... :)

Liten søtsak...

4 kommentarer:

Lise Aunehaugen sa...

Som fort tiden går, 1 uke allerede! Hipp Hurra! :) Søte små bamser;) De ser kjempeflotte alle 3!

Anonym sa...

Nydelig <3

Anonym sa...

Kjempe søte alle sammen :) Jeg kommer på besøk å hilser på når de har blitt litt større ;)

Anita Solvik sa...

Valpene er bare kjempe fine <3 fine farger på dem og .
skal si tiden går fort , allerede en uke :0)
Gleder meg til å se mere til disse små søtnonsene dine :0)
Jeg har en favoritt jeg da ;0)
Blir spennende å se hvem du bestemmer deg for å ha selv :0)