tirsdag 15. september 2009

Tilbake fra tur til Bergen...

Jenny var med en tur til Nina Monsen for å se på pommene hennes og snuse rundt i hagen... Valpen hennes Terry syntes Jenny luktet veeeldig godt. Man skal tidlig krøkes...

En annen valp som syntes Jenny luktet godt var lille Amandus. Jenny er faktisk farmoren til Amandus ettersom Albert er pappa'n... Fint et lite monkeybarnebarn ja!

Lille Albertine brukte føttene til bestefar for å holde opp hodet. Det er altså så slitsomt med masse besøk....

Bestefar med begge barnebarna... Koselig ja!

Kaffeslabras ute på verandaen til Anita Solvik... Jeg skulle sette inn et bilde fra kvelden før (rødvin på hotellet med Nina, Anita, Wiggo og meg), men fant ut at dette passet bedre... hehe

Og selve formålet med reisen var jo å besøke Eva for å se på pommene hennes. Bildet over er av en hannhund hun eier som nå er 11 mnd. Vakker!!
Jeg fikk valget mellom tre hannhunder jeg kunne bruke på Jenny; Ricky (veteran verdensvinner), Smokey (pappa til en annen verdensvinner) og Jack (en smellvakker championhanne på fire år)...
Jeg klarte ikke å bestemme meg og etter mye om og men så ble det til at vi skulle tenke på det til i dag. Nå har jeg snakket med Eva og valget er tatt!!! :)
Damascusroad Designer Jeans skal parres med Pom-Classic King Of Spades.
Han er en veldig, veldig pen hanne og jeg gleder meg til å få valper etter ham. Han er kullbroren til Pom-Classic Queen Of Spades som ble verdensvinner i Sverige i fjor...
Sånn typisk meg er jo at jeg ble så opphengt i alle de pene hundene at jeg glemte å ta så mange bilder...
Denne lille damen ble jeg så forelsket i. Hun er aldeles nydelig!!!
Om Eva går lei av henne så tar jeg mer enn gjerne imot henne hos oss ;)
Tusen takk til Nina, Anita & Bjarte, og Eva & Stephen for hyggelig selskap og for all hjelp! :)

2 kommentarer:

Tone sa...

Ser ut som dere har hatt en flott Bergenstur!
Er dere hjemme lenge nok til å få besøk i nærmeste fremtid? Vi tenkte kanskje komme jeg og de små.

Anita & Bjarte sa...

Hei hei og takk for kjempe kjekt samvær med dere både på søndag og mandag , trivelig ja :0)
Synd at dere bor så langt unna :( Men vi sees vel om ikke så alt for lenge håper vi :)
Amandus og Albertine sovnet som noen steiner i går kveld , de var virkelig slitne begge to .

Ønsker dere lykke til med parringene til Jenny nå og vi håper på mangen nydelige små om få måneder , en riktig så flott herremann dere har valgt til henne <3<3<3

Gleder oss til neste "oppdretter treff" med deg, Wiggo og Ninamoren og vinen selvfølgeligså hehehe (jeg kunne jo ikke vite at rødvin var SÅ GODT )
Hilsen fra Bjarte & Anita