lørdag 18. oktober 2008

Pomtreff i Granåsen....

Maud traff igjen sin søster Kaisa som eies av Bodil Fosseide Sellie i Trondheim.... Kaisa er flyvepommen som angriper B&T pommen, Maud...


Kine Bjerkan hadde med seg pom-stjernen sin, Diva...

Albert & Lucy fikk masse oppmerksomhet av noen utenlandske turister som matet endene...


Diva måtte bort å lukte litt på Kaisa, men hun syns visst ikke valpene var så morsomme...
Vi hadde egentlig bestemt oss for å være inne på et inngjerdet område oppi Granåsen, men måtte evakuere etter at noen fotballspillende guttunger dukket opp...
Emma er gravid og dilter i føttene mine hele tiden så hun fikk være med til Trondheim også, men ettersom det plutselig dukket opp en fotball så måtte Emma dessverre utvises fra banen...

Det kom ikke så mange på pomtreffet, men vi håper det blir flere neste gang.... :)

5 kommentarer:

a darkened horizon sa...

Jeg skal prøve å vise meg neste gang! Var bare veldig usikker på været, og når jeg i tillegg våknet i passe elendig form orket jeg ikke risikere noe ved å være ute i kulda. Så koselig ut, så neste gang skal jeg prøve å få blitt med. :)

Lillian sa...

Var faktisk ikke sååå gæli vær der altså... Litt duskregn tåler man...
:)

Må prøve å ta turen neste gang. Håper det dukker opp flere pommer også, ikke bare mine og mitt oppdrett liksom... :)

Anonym sa...

Jeg hadde det kjempe trivelig jeg iallefall:) Håper det ikke blir så lenge til neste gang vi møtes. Skal hilse fra Kaisa og si att det var kos å møte dere alle igjen også:)

Lillian sa...

Ja, det var trivelig... alltid trivelig å møte pomfolk! :)
Koselig å møte igjen deg og Kaisa også da... Kaisa har jo blitt så skjønn! :)

a darkened horizon sa...

Duskregn tåler man i aller høyeste grad, men det blir fort kaldt når man ikke kan røre seg litt i kulda - og når immunforsvaret er lavt i utgangspunktet er det best å ikke oppsøke luftveistrøbbel. ;)