søndag 26. oktober 2008

Besøk av Kaisa med sine undersåtter Bodil, Shamini og Øyvind...

Kaisa er nå 13 uker gammel og bare 948 gram tung... En bitteliten frøken med stor personlighet..

Kaisa leker med kullsøsteren Maud (den lille sorte grevlingen som graver opp blomsterbedene våre)....

Kaisa begynner å bli en pen dame... Veldig lys i pelsen, men som de sier; "Blondes have more fun..."

Idag har vi hatt det travelt hele dagen. Hunder og Hedda holder oss aktive nokså lang tid utover formiddagen, og etter frokost kom Kaisa & Bodil, og de hadde med seg Shamini og Øyvind som vurderer å skaffe seg en pomme...
Etter at de dro så slang vi oss i bilen og kom hesblesende for seint til en familiemiddag hos svigermor. Da vi kom oss hjem var det vanlige hundeting som lufting og mating igjen, og så tok jeg en hundetelefon...
Jeg snakket med Eva Mcquiston fra kennelen Pom-Classic - oppdretteren til to av verdensvinnerne -08.
Jeg hadde spurt om å få låne en hannhund av henne tidligere, men hadde vel ikke forventet et positivt svar. De fleste oppdretterne låner jo ikke ut hannene sine...
Meeeeen... Jeg fikk ja!!
Så på neste kull skal jeg bruke N S UCH Pom-Classic Gun Smoke på CDN CH Pomdells Lucky Charm (....om alt klaffer sånn som jeg håper... Bank i bordet..)
Jeg er SÅ fornøyd!

8 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg forstår godt at du er fornøyd. Har sett Eva sin hanne live og han er FLOTT :0) .Ønsker deg alt held og lykke og håper alt går som du ønsker .
Du har et flott og spennende oppdrett :0) Med nydelig avkom ;0)
Trenger du overnatting i Bergen , så er det bare til å rope ut :0)

a darkened horizon sa...

Først av alt må jeg bare få takke for besøket, det var utrolig koselig - men jeg beklager at det ble så sent. Jeg er forelska i hundene dine, og Jenny sjarmerte meg i senk når dere var på plenen for å ta bilder av Kaisa, og hun kom bort til meg og ble stående og hoppe på bakbeina fordi hun ville opp og kose. *sukk*

Ellers får jeg bare gratulere så mye med lånet av hund! Ha meg nå i bakhodet neste gang det dukker opp en liten gutt, uansett. ;)

Lillian sa...

Anita; Ja, jeg gleder meg veldig! Spørs om jeg klarer å selge noen av valpene... hehe... Overnatting i Bergen? Har du et hundehus som ikke er i bruk? :)

Shamini; Jepp, Jenny er überkosete. Idag reiser hun på fór og får være eneste kosehunden i mils omkrets. Vel, hvertfall i huset...
Pomgutter er stilige. Syns personlig de er mer lekker enn tispene...

Anonym sa...

Åh,så spennende da:) Nesten sånn at man blir fristet til å kjøpe valp...hehe...:)

Lillian sa...

Catrine; Ja, jeg tror det blir en knall kombinasjon.. Blir spennende å se hva som dukker opp...

Anonym sa...

Tusen takk for all hjelpen i går! Kaisa ser ut som en ball som lukter godt i dag:) Men antar att det kansje ikke varer så lenge:)

Gratulerer med lånet av hund. Blir spennede å se hva som kommer der, men regner med det blir noen søtinger uansett:)

Skal hilse fra Kaisa:)

viviann sa...

helledussan kor fin kaisa er.. men har hun vært hos deg lilian og blitt stelt?? urettferdig, syns godt du kan ta turen hit og stelle og klippe litt:)) for der slit æ..hehe

Lillian sa...

Du kan bare kjøre innom hit du også Viviann så skal jeg alltids bade og klippe Kali! ;)