søndag 5. oktober 2008

Bare lille Kali og Maud igjen....

Idag reiste Hera ~ Essence Of Glory Av Machiggian ~ til sitt nye hjem i Ålesund hos matmor Anne-Beth Hovden. Hun får selskap av både en katt og en chihuahua så det blir nok flere kompiser å leke med...
Masse lykke til videre til Hera, matmor & matfar... :)

Så jeg må nok skuffe de som ventet på at Hera eventuelt ble ledig... Ikke har vi planlagt noen kull før langt ut i neste år heller.

Vi går og venter på å se om Emma venter valper med Albert, men kullet er uansett Marianne sitt, og jeg er glad jeg slipper jobben med å finne flotte valpekjøpere... Det er nemmelig ikke så greit å finne den perfekte kjøper til sine "små barn"...

:)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Til Ålesund ja...Da håper jeg at jeg treffer henne:)

Anonym sa...

Lille jenta vår har det så bra og er så kjekk å ha i hjemmet:) spring rundt sammen med Coda å leika å tulla:) Hærlige å se på! skal sende bilder så snart vi får noen ordentlige bilder av ho. Vanskelig når de er høyt og lavt;)Ho har tilpassa seg så bra at man skulle tru ho har bodd her i fleire veker:) Vi bestemte oss for å kalle ho Thira, og ropa vi så kjem ho springende i full fart:)
Tusen takk for ei fantastisk flott tispe:)
Klem fra Anne-Beth & gjengen:)

Lillian sa...

Thira var et flott navn! :)
Gleder oss til å se bilder av henne etterhvert for å se hvordan hun utvikler seg...
Godt å høre at hun har funnet seg til rette og har det bra! ;)
Lykke til videre...