torsdag 23. oktober 2008

Fordelen med å bo på landet....

.....Man har masse plass å lufte hunder (og seg selv) på... Litt bedre når bøndene har høstet kornet for da slipper man å miste en hund eller to i kornåkeren... Aberet med å ha pommer med korte bein er at de forsvinner i kornet...

Maria løper omtrent like mye som pommene, og blir til slutt nedrent av en skokk oppgira pommer, og en frossen kineser....

Lufting av mann, barn, pommer og den samme frosne kineseren som på forrige bilde...


Gjett hvem som har spist spagetti med tomatsaus...?!?


Hedda har funnet ut at det er like greit å sette seg oppi lekekurven i stedet for å dra alle lekene utover golvet... Aberet er bare at hun slår hodet hver gang hun krabber oppi kurven (Jmf: blåmerker i pannen....)

Idag kom boken jeg bestilte fra NKK; "Genetikk, avl og oppdrett"... Da har jeg masse sengelektyre...
Albert har prøvd å sjarmere Mira i den siste tiden, men Mira er ikke noen billig dame som kommer om man knipser. Ble et rimelig langt heng for to dager siden, men idag jobbet Albert for harde livet mens Mira prøvde å leke. Blir spennende å se om Albert blir pappa til jul....

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hehehehe, Hedda er like gla i spagetti som meg tror jeg:) hihihi..... Men så er det godt å ja! Flink du er til å ta bilder i "nuet" Det må jeg bli flinkere til tror jeg. Karnsje blir vi besteforeldre til jul, det blir en flott julegave:))) Klem fra meg å pommene

Anonym sa...

"..og blir til slutt nedbrent av en skokk oppgira pommer..."