søndag 13. april 2008

Sol, vår og fornøyde to- og firfotinger...

Den høygravide primadonnaen Lucy har ikke så veldig lyst til å gå ut for tiden. Hun trives egentlig best under "sin stol" på stua. Men når man får ligge i solskinnet, på et fleezepledd, og får tyggebein og kos, DA kan man ligge i noen timer ute også...

Mor og sønn, Emma & Ask, er like fotballgal som matfar Wiggo. Men selv om Emma har god kontroll på ballen så hender det at hun kjører seg fast i et hjørne og trenger hjelp MED EN GANG!

Selv om det har blåst litt i dag så har det vært fint vær med sol. Litt vanskelig å få raket sammen løv, men går fint å legge stein... Jeg har brukt to dager på å rake ferdig plenen på framsiden av huset, men blir mektig frustrert når vinden blåser det utover.... eller at Bea og Albert bruker haugen med løv som lekeplass....
Ikveld er det agilitytrening igjen!! :)


2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad avundsjuk jag blir på eran vår! Här 20 mil bort har vi vinter änn, ca 30cm snö och det är vinterjacka och vantar på väder än =/

ChatrinesLiving sa...

Heihei!
Ser dere jobber hos dere også:) Hos meg er det jo inne, fy for et gris-arbeid denne pussinga... her må det visst vaskes.
Så hærlig lucy er da, med svær mage. Har du tatt henne på ultralyd enda? Her kom våren, så gikk den igjen... i dag er det full sne-storm, jeg tror jeg seriøst må vurdere å flytte til varmere strøk, for det her er jo helt villt. Snart er det vinter hele året. Chablis skulle jo helst sett vært ute hele dagen, men jeg hæres jo ikke å gå ut;)
Venter på sol jeg;)