lørdag 26. april 2008

God helg!!

Idag fant jeg ut at det var lenge siden jeg hadde tatt bilder av Herr Albertsen... Han har blitt en pen gutt på 10 mnd, men skrekkelig vanskelig å ta bilder av... han har nemlig mer lyst til å leke enn å stå pent!
Men noen bilder ble det da. De ligger ute på hjemmesiden vår: http://www.machiggian.com

Janne Holmli var så snill at hun sa at hun kunne ta med seg Albert til Sunndalsøra da hun dro i dag, og stille ham for meg. Ettersom det ble litt komplikasjoner med Lucy så trodde jeg at jeg måtte trekke begge hundene, men nå får jeg hvertfall stilt Albert... Gleder megt il å høre kritikken hans i morgen! :)
Vi har ikke store ambisjoner, men moro med trening...

Hva gjør man når pommemammaen ikke vil varme pommebabyen?
- Jo, da legger man babyene sammen. Både menneskebaby og pombaby syns det er greit å varme seg på hverandre. Og da sover man så godt etterpå...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Lykke til med lille valpen og mammaen! Fint valpen får hjelp av to "fosterforeldre" da :) Skjønt bilde av valpen og babyen. (Nydelig baby forresten!) Hilsen Cecilie og Stella

Lillian sa...

Takk, takk, takk... Jeg syns begge babyene er fine jeg da.. hehe..

Anonym sa...

Synd att pomme bebisen är så liten ...hade den fötts närmare min sista kull, skulle den kunnat bo med mina...min Skorpan vill gärna ha MÅNGA bebisar...hon är en sådan mamma som älskar alla barn....Hoppa Lucy ändrar sig om bebisen snart =/ Så du får vila.....