søndag 6. april 2008

Jippi... Jeg har blitt bestemor...

Her er den nye damen vår: Eugenios Aquarius etter N Uch Eugenios Apollon & N Uch Eugenios Nougat Bonbon...
Neida, vi skal ikke skifte ut pommene med nakne kinesere. Men Kia ønsket seg en egen liten firfoting hun kunne stille ut og ha med seg på agilitybanen. Vi var heldige som fikk kjøpe denne lille damen av Tone Bekkåsen Fischer hos Kennel Eugenios.
Tusen takk Tone! :)

Vi kjørte nedover i går og oppover i dag... Nokså sliten i sittemuskelen gitt... Men turen gikk kjempefint. Den lille damen nektet plent å ligge i bur, men da hun fikk ligge på fanget mitt ble det helt stille. Hun sa ikke et kvekk på tur oppover, men vi stoppet maaaange ganger slik at hun fikk spise, tisse og bæsje.. og jage skolissene mine...

Hun skal for øvrig hete Rapuntsel... eller "Punsel" som hun har blitt kalt hittil...

5 kommentarer:

Anonym sa...

Gratulerer med familieforøkelsen! Det var jo en søt liten dame.

Lillian sa...

Ja, hun er enda søtere i "Real life"... Men er litt kaldt å flytte oppover til Verdal'n når man har blitt frarøvet pelsen gitt...
Måtte låne vekk en av Hedda's babybodyer... hehe

Anonym sa...

Grattis med ny "pels" ;oP Synes jeg ser deg tove avrøytet pom-pels for å lage CC genser. He he he. Lykke til med den lille damen!

Lillian sa...

En god idé... Jeg tror jeg samler all pompelsen og sender til mamma... Hun har nemlig ikke sendt noen sånne "strikke,hekle og sy-gener" videre til meg...
:)

ChatrinesLiving sa...

GRATTIS med en ny sort;)!!! Denne lille damen kan jo bli veldig spennende!:) De ser jo så rare ut som valper, men blir utrulig tøffe som voksen! Hils datteren, å si: tøft valg!!