lørdag 19. april 2008

God helg alle sammen!

Vi har fått bilde av Baby Bumblebee av Machiggian... Hun bor nå i Fredrikstad sammen med matmor Jeanette og storebror Jonathan. Snuppa som den lille damen heter ser ut til å bli veldig bra. Kort, kompakt kropp, stram rygg, bra beinstamme, godt vinklet og hun har MASSE pels. Hun blir helt lys og hun har allerede blitt mye lysere i masken...
Det så ut som hun hadde arvet bevegelsesmønsteret av faren sin så vi gleder oss til å se henne i utstillingsringen etterhvert! :)

Lucy har fremdeles god appetitt og viser ikke tegn til at hun skal føde. Vi får bare sitte og vente, og håpe at det skjer på dagen når vi er en anelse uthvilt... :)

Vi satte forresten inn annonse i avisa etter forvert til Pirate... Vi ble nedringt av folk som ville ha pom på for... Ikke greit å skulle velge det fremtidige hjemmet til gutten. I løpet av neste uke skal jeg bestemme meg for hvor han skal bo... Og da blir det én mindre hanne i huset vårt...

2 kommentarer:

ChatrinesLiving sa...

Spennende med Lucy! Hun får nok en fin valp tror jeg:)
Ja chablis har streiket, hun skal slett ikke ha valper, ser det ut for...
Så gøy at dere skal nordover, da må dere jo komme å inspisere de nymalte karmene ja;) Å kansje jeg tilogmed har vært så flink å male de i stua også, hvem vet?:)

Anonym sa...

fiiiin ei lita frøken det der, de er bare heeelt nydelige!!!!!
Venter i spenning på valpefødsel,det må bli nå snart:)å tvi tvi....Lykke til Lucy jenta:)Her skal det feires 1 års dag i dag,Mira har blitt stor jente:)hehehe....sang til henne i mårest,hu så bare rart på meg,hihi....så go!

Klem Janne & co