søndag 5. april 2009

Opptatt søndag....

I formiddag har vi vært ute i hagen og plukket MASSE bæsj, og Wiggo var flink og raket løv...
Det er så trivelig å se at snøen krymper bort og det blir varmere i været. Nå håper jeg bare på mindre vann på bakken så hundene slipper å dra med seg så mye gjørme inn... :)

... Og så har vi hatt besøk av Marianne med 1 barn, 2 pommer og 2 JRT... Jeg klippet Samba og Harrison litt, og Samba syns nok jeg tok vel mye da jeg skamferte ørene hennes... UNNSKYLD! :p

Harrison nyklippet... Lekker hanne ja?


Harrison... En tålmodig liten hanne som står som en prest på bordet...


Pene lille Samba etter klipp... Flott farge på henne...
Jeg er så glad i rød/orange soble hunder...

Etter at Marianne dro så fikk vi besøk av Janne & Mira. Det ble et langt heng på Mira & Albert i dag også så det blir nok valper der om ca. to mnd...

Og så fikk vi besøk av Terje, Camilla og Emily. Emily er en B&T-valp etter Emma & Albert. Veldig pen frøken, men hun blir nok enda mer lekker når valpepelsen forsvinner og hun får helt sort pels... Hun har flotte bein, lekkert hode, bra kropp & bevegelser, bra halefeste og markerte røde tegninger... Blir nok jeg tar samme kombinasjonen igjen...
Emily på bordet...
Hun er alltid så velstelt en ung frøken så det eneste jeg klippet der var halefestet hennes...
Er hun ikke bare nydelig??

7 kommentarer:

Janne`s Verden sa...

Helt NYDELIGE hunder :))))) Vi er heldige som har disse pelsdottene på 4 føtter :) Flinke Lillian til å klippe, du er så snill som hjelper oss andre:)
Mira & Albert = Sant.. ( i allefall til løpet er over) hihihihihihi.... han er nok trofast frem til da :)

Marianne Nørholm sa...

Tusen takk for hjelpen Lillian :) Nå er Harry klar for Sunndalsøra ;) Trenger bare litt vedlikehold fra meg, og det må jeg vell klare ;)

Lillian sa...

Marianne: Han er jo en lekker liten sak så du må vel bare forberede takketalen når han blir BIR :)

Janne: Albert er alltid trofast.. Så lenge løpet pågår ;)

Catrine sa...

Fine bilder av flotte Pommer!:) God påske!

viviann sa...

Harry va rålekker,e han gammel? så ikke så stor ut..Lille Kali e på påskefeire lammi mæ langt oppi finnmarka, og får masse oppmerksomhet:))

Lillian sa...

Catrine: God påske til deg også! :)

Viviann: Harrison er en bitteliten hanne på 2 år. Kjempeflott er han og jeg gleder meg til jeg får avkom etter ham i sommer! :)
Hils Kali fra oss. God påske!

Anonym sa...

Så nydelige hunder.. Vi har shaina opp Chablis.. hehe blei en dått igjen på bordet etter børsting.. Utrolig hvor mye pels de hundene har :p
Ønsker deg en flott påske
Hilsen Ine