fredag 10. april 2009

Laaaaangfredag... God påske!

Lucy er lokket frem fra sengen sin og nyter finværet. Nybadet, men trenger en liten stuss... :)
Nå har vi badet Punsel, Emma, Lucy, Albert, Maud, Marco, Bea og nå står bare Askedask for tur. Jeg gruer meg allerede for Albert og Ask har flere tonn pels og det tar evigheter å få dem tørr og gjennombørstet... :p
Albert og Maud ble skamklippet ute i dag...
Jeg tenkte at det kunne være smart å klippe dem ute for å slippe hundehår inne, men jeg hadde ikke kalkulert med masse vind, og selvsagt kom det noen regndråper mens jeg klipte... Maud skal på valpeshow i helga, men der er det vel nesten bare hunder fra oss med likevel så det blir en win-win-situation uansett hvordan det går med Maud :)

Vi har ingen planer om å dra på fjellet i påska. Når snøen omsider tiner i hagen så oppsøker jeg den IKKE på fjellet. Nå skal jeg bare rake hage og kanskje beskjære rosebuskene... :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Riktig go påske til alle dere!

Her slapper vi bare helt av, med støvsuging;) Chablis røyter som bare "svartes"... Men hun har ikke noe nevneverdig mindre pels av den grunn;)

Hilsen Chatrine (men logget inn som Ine...)