lørdag 21. januar 2012

Ny sofavarmer

Idag har jeg hentet hjem Hello Kitty ettersom hun fikk løpetid for ei stund siden. Forverten var ikke helt sikker på når løpet startet så derfor valgte jeg å hente henne hjem tidlig. Hun står ikke enda og er sånn passe bitchy, men Albert er ikke helt uinteressert (Han er ikke så nøye på at det er sin egen datter han prøver å snuse i baken). For å gjøre det klinkende klart så har jeg IKKE tenkt å parre Kitty med Albert. Nei, Kitty skal på date med en annen liten trønder...
Jeg har brukt hele kvelden på å fjerne floker, bade, klippe klør og poter, i tillegg til en liten stuss. Kitty har visst fått klippet vekk floker bak ørene tidligere så hun er snau bak ørene og da blir det stusslig manke bak ørene, men pyttsann. Trøndermenn er kanskje ikke så nøye med å sjekke for hår bak ørene så lenge damen har en staselig bart... :)
Det er ikke så enkelt å klippe hunder som ikke bor her hjemme. Hundene som bor her er vant til mors strenge krav til å stå stille, og ikke legge seg ned på bordet eller slikke/snuse på saksa. Og Wiggo hadde ikke lyst til å hjelpe meg (Derfor spiste jeg alle lakrispinnene i Bridgeblandingen. Wiggo elsker lakrispinnene ergo får han dem ikke... :)).



Kitty syns ikke det er så stas å være sammen med resten av hundene. Sikkert fordi de alle stikker nesa si oppi baken hennes (Jeg hadde nok blitt irritert om masse ukjente folk hadde stukket nesa si oppi mine saker... rettere sagt: saken min), men Kitty er en snill frøken som liker å leke sofapute...



3 kommentarer:

Anita og pommene sa...

Fin frøken du har der :) Lykke til med parring :)

synnøve sa...

Nydelig lita frøken <3 T å spis opp <3 Litt av et "støkke" fårr oppdalingen! Håpe resultatet vart positivt :):)

silje michaelsen sa...

Hei! Jeg har prøvd å klikke på mail-linken deres, men den fungerer ikke. Jeg er ei jente på 20 år som er interessert i å kjøpe en pomeranian. Jeg er oppvokst med hund, men nå skal jeg flytte ut og vil derfor skaffe meg en egen.

Jeg kan kontaktes på silje_michaelsen@hotmail.com