torsdag 14. juli 2011

Valpedilla

Bildet over er av Polly sine valper; Nysgjerrige Nils og Nasse Nøff. Hvem som er hvem er ikke godt å si for tvillingene er identiske. Det er umulig å se forskjell på valpene enda. De ser akkurat like ut i ansikt, kropp og farger, og de veier på grammet likt. Det ser ut som to blåkopier av pappa Albert. Han så også sånn ut da han var valp. Han preger valpene mye ser jeg...
Dette er første gang jeg ikke har klart å se forskjell på valpene i et kull... Valpene vokser og trives, og Polly er ei veldig god mor... :)
Over er lille smultbollen Milo. Han elsker å bli klødd bak øret, og strekker seg ut og viser magen for å bli strøket over den lille tjukke valpemagen...
Lille Marve... En flott liten mann som er veldig trøtt. Han gjør vel ikke annet enn å spise, bæsje og sove...
Marve og Milo er valpene til Jenny, og Jenny elsker late dager i valpekassa. Jeg har tenkt at Jenny skal få nyte pensjonisttilværelsen her hjemme som ekstra-bestemor. Nå begynner vi å få en ganske stor forsamling med maskoter her hjemme, men nå har vi solgt en av dem...
Lille Maud på 1,6 kg skal reise på lørdag. Jeg solgte Maud som kosehund ettersom hun er alt for liten til å bli brukt i avl. Maud har vært hos veterinæren nå og fått vaksinasjon og helseattest. Maud har fått attest på 0+0 i PL. Jeg har nettopp fjernet tannstein på henne, og nå er hun vel ready to go... Det blir forskrekkelig trist... Jeg hater å selge/sette vekk hunder som har vært hos meg i noen år...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vi gleder oss så masse til å hente Maud på lørdag. Tror Igor merker at noe er på gang og, for han er helt spinnvill for tida :)Er så glad for at vi får denne skjønne jenta! <3

Mona

Bodil sa...

For noen søtinger! Gleder meg til å se hvordan de ser ut om noen uker og er enda søtere! Blir jo valpesyk av slike bilder :)

Kaisa hilser så mye til sin søster Maud og ønsker henne masse lykke til i nytt hjem :)

Skjønner veldig godt at det blir trist å sende henne avgårde! Du får ta deg et glass rødvin og kose med resten av gjengen som blir igjen :)