lørdag 16. juli 2011

Triste saker...

Idag reiste Maud (Drops of Brandy av Machiggian) til sin nye eier, Mona Sørlie Røstvik, i Trondheim. Maud selges som en familiehund grunnet at hun er så bittelita. Maud kan dessverre ikke brukes i avl, og ettersom vi begynner å ha en ganske stor flokk med maskoter her hjemme så bestemte vi oss for å selge henne. Håper Maud får et flott liv sammen med sin nye familie.
Selv om det er et godt gjennomtenkt valg, og vi vet at Maud får det bedre med færre hunder å kjempe om oppmerksomheten med, så er det kjempetrist. Jeg har hatt Maud fra den dagen hun ble født hjemme hos oss til hun reiste nå. Maud blir 3 år den 27.07 så hun har vært del av familien vår lenge...
Maud med sin nye familie... Maud får en lillebror med på kjøpet ettersom Mona eier en liten valp fra Posh Paws Kennel. Jeg håper det går bra fremover, men akkurat nå så kjenner jeg at jeg ikke kommer til å bli lei meg om hun kommer i retur heller... :)
Lykke til Maud! Håper du får et flott liv...

Ingen kommentarer: