fredag 18. februar 2011

God helg!!! :)

Idag hadde vi besøk av bittelille Lykke og Janne. Lykke er kjempesøt og lita. Nå er hun 5 mnd gammel og veier 1,25 kg så hun blir nok ingen stor dame nei...
Halvsøster Maud er 2,5 år gammel og voksen, men hun veier også bare 1,6-1,7 kg.
Lykke har derimot mer pels enn Maud og mer bamsete enn sin halvsøster er hun også. Lykke har fått det beste fra begge foreldre; bra kropp, sinnsykt bra pels, gode bevegelser, supert gemytt og bamsete utseende :)
Kan man be om mer??

Vi var innom mamma Selma for å sjekke vekta hennes idag (Selma er nemlig på slankekur) og jeg er supertfornøyd med at hun har klart å gå ned 200 gram. Nå skal hun bare ned 100-200 gram til så har hun matchvekt! :)

I morgen får vi besøk av mamma... Åh som jeg gleder meg! :)
Det er så trivelig å ha fri, men det er så kjedelig å skulle skrive på nok en oppgave gjennom skolen. Jeg tror jeg tar fri i dag og i morgen, og satser på panikkskriving på søndag istede. Jeg skal jo ikke levere før om maaaange dager. Skippertak er en flott ting! :)
Nå blir det pom-stell...

Lykke til på utstilling i Bø i helga til Honey, Emily og Dumle!! :) Vi krysser fingre og tær...

3 kommentarer:

Anonym sa...

GO HELG til dere å :D Koselig med kaffebesøk i dag både for meg å for lille Lykkis`n vår <3

-J-

Anonym sa...

Enn om jeg kunne nådd matchvekta etter å ha gått ned 400 gram :)

Lillian sa...

Haha... Ja, det hadde vært noe det :) Altså nådd matchvekta etter 400 gram...