torsdag 10. februar 2011

Alle gode ting er tre..

Jeg og Hedda koser oss inne i kulden mens pappa Wiggo er på jobb. Det er fordelen med å studere; man slipper unna helgejobbing så lenge man ikke er ute i praksis...
På lørdag fyller Wiggo år, på søndag er det morsdag og på mandag er det Valentines day... Alle gode ting er tre, men jeg orker ikke all den feiringa så her blir det offisiell kakedag på lørdag og ikkeno mer...
Nå har jeg fått høre hele praksisforløpet mitt og da blir det litt enklere å planlegge fremover.
Etter påske reiser jeg til Ålesund og blir der til sommeren... Til høsten reiser jeg til Ramallah, Palestina i 2 måneder for å delta i jordmorprosjektet der og jeg gleder meg veldig. Godt jeg har en snill mann som tar på seg husmoroppgaven mens jeg er borte... :)
Om alt passer inn så er det mulig vi klarer å klemme inn et valpekull i år... Den som venter får se! :)

By the way: Nå har vi satt opp dommerne til dobbelutstillingen i sommer. Om du har en miniatyrhund så må du sette av 13. & 14. august i år. Da blir det dobbelutstilling på Verdaln i regi av Miniatyrhundklubben og det er storcert på søndag!!! :) :) :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Så utrolig spennende tid du har i vente Lillian! Blir sikkert ett utrolig lærerikt og ikke minst spennende år på mange måter. Jeg syns du er kjempe tøff!

Vi kommer på utstillingen på Verdalen, vær du sikker ;)

Lillian sa...

Ja, det blir spennende... Jeg er så heldig som får sjansen til å oppleve så mye :)
Ja, dere bør melde på til utstillingen ja. Ikke hver dag det er dobbelutstilling med storcert i nærheten... :)