lørdag 5. februar 2011

Det er neeeeeesten vår...

Bildet av Janne med Lykke ble tatt tidligere i januar, men jeg er ikke så kjapp til å overføre bilder ser jeg...
Monkeytroll ja <3
Jeg gleder meg til å se hvordan det går med henne i ringen i sommer...

Herr Albertsen... Han har perfeksjonert tiggingen sin så nå kan han tigge i alle sammenhenger... Litt usikker på om han tigget om mat eller kos på dette bildet...

Idag tok vi hundeluftingen ved vannet og du verden det var forfriskende..!! Jeg har konkludert med at våren ikke er her riktig enda, men snaaaaart kommer den... :)

Det så faktisk ikke så galt ut på bildet, men det er vanskelig å få festet vind til bilder uten at det er trær der... Var faktisk høyere bølger enn det ser ut til på bildet... Brrr... Kaldt å være nakenhund ja (og kaldt å være matmor)...
Nå er jeg ferdig med praksis og skal tilbake til Trondheim på mandag. Og da blir det Trondheim i noen uker før jeg skal emigrere til Ålesund... :)

2 kommentarer:

Anita S sa...

Jeg tror ikke du er den eneste som lengter etter våren med fint vær og tørr bakke :0)
Nydelig bilde av Albert <3 han er en skikkelig søting, like god som han er fin :0)

Anonym sa...

Gleder oss på Vår vi også :)

Der har du lykketrolle vårt alias "hyleren" !!!! ;) Og værdens flotteste Albert :)

Janne