tirsdag 10. november 2009

Nedtelling...

Her har vi nedtelling til ALT for tiden... Hedda teller ned dager til hun blir to år. Har spurt henne hva hun ønsker seg i bursdagsgave, men det eneste hun sa var "turning". Turn er nemlig Hedda's store lidenskap for tiden...

Jenny og Emma teller ned dager til fødsel... Jenny kan føde når som helst nå, men jeg tror nok det blir mot helgen... Magen er ganske stor så det blir mer enn én valp ja...
Emma skal føde i slutten av november og hun er allerede stor. Hun får nok sikkert tre valper som hun har gjort tidligere...
Vi er såååå spent!! :)
Lille Polly Pinøtt teller ikke ned, men hun teller derimot antall tær hun rekker å bite pr dag. Polly er en veeeldig aktiv dame som fungerer som brannalarm om hun blir plassert i valpeinnhengningen.
Tror jeg må ta en liten runde med pote-/øre-/klo-klipp idag igjen... Og en liten børsterunde... :)

7 kommentarer:

Lise Aunehaugen sa...

Tok børste runden i går jeg:) så i dag blir d pote og klør- klipping i dag :)Det ska bli spennende :)

Anita Solvik sa...

Lykke til med alle nedtellingene , så håper jeg at lille Hedda får turne på bursdagen sin :0) Her er det bare til å stupe kråke Lillian , da blir sikkert Hedda glad :0)
Polly er og blir nydelig vakker . Kjekt å se bilde av henne <3

Anonym sa...

Blir kjempe spennenede å høre hva som kommer av små pommer til dere fremover :) Polly virket igrunn ganske lik Kaisa i lydene, heldigvis tok det ikke så alt for lang tid før Kaisa skjønte att det ikke var noe poeng i å leke brannbil selv om hun måtte stå i binge. Får håpe Polly tar det snart også så dere ikke blir helt tulleruske ;)

Anonym sa...

Ser ut til at det blir litt av noen uker fremover for dere! Jeg har fulgt bloggen deres i en tid nå, og jeg må bare si at den er kjempebra! Jeg er i vurderingsprosessen for hvilke oppdretter jeg ønsker å kjøpe en pomeranian hos, og jeg må si at dere ser ut til å være en av de bedre:) Stå på videre og lykke til!

KarianneT. sa...

Masse lykke til med fødsler fremover nå.. Vi krysser fingrer og tær for at alt skal gå problemfritt! :)
Er forresten veldig enig med det "anonym" sier, veldig bra blogg:)

Lillian sa...

Takk! :)
Tror ikke jeg skal prøve noe kråkestuping nei Anita, da brekker jeg nok i hvertfall to...

Anonym sa...

Det var mye spennende som skal skje hos deg fremover :)
Jeg må også ta en børste og kloklipp dag og nappe ører, pusse tenner...
God helg!