torsdag 5. november 2009

Marianne valgte feil navn....

Emma ble døpt "Born To be Blond" av Marianne Nørholm, Emma's oppdretter; men hun er virkelig ikke mye blond. Emma er lynende smart og finner fort løsninger på problemer. (Hvertfall om det er ball eller godbiter involvert)...
Emma har en egen teknikk for å fiske frem godbiter gjemt under feks plastboller, kopper o.l. Hun dytter bollen inntil veggen, vipper bollen opp med høyre pote mens hun lynraskt napper frem godbitene med venstre pote... Kung Fu Emma er veldig rask og veldig kalkulerende! :)

Jeg trener hundene mine med klikker, og nå har også Polly skjønt prinsippet. Hun er raskt på pletten om hun ser at jeg henter frem klikkeren... Dyktige Polly! :)

5 kommentarer:

Lise Aunehaugen sa...

Så flink hun er!:) Smart pom :)
Tror jeg tar meg en tur til deg jeg, slik at åsså Bertil får lære seg det med å klikke, kan vel si at Lise også trenger å lære seg det :) hehe.. Så det var med i den pakken jeg fikk av deg, men har jo aldri prøvd det før. :)

Lillian sa...

Pommer er smarte og gjør alt for en godbit ;)
Bare ta deg en tur så kan vi "klikke" :)

Lise Aunehaugen sa...

Ja det vil jeg gjerne!:) kan finne en dag som passer, så jeg sender deg en sms i morgen :)

Marianne Nørholm sa...

Hmm, Born to be Blond betyr jo ikke å være dum vet du Lillian ;) Jeg er jo også født blond, og liker å tro at jeg ikke er veldig dum ;) hehe
Så i mine øyne betyr det vell å være ganske smart ;)

Lillian sa...

hehe... Du sier noe der Marianne ;)

Jeg var blond som barn, men blir bare mørkere og mørkere med alderen. Men så blir jeg bare mer og mer glemsk også da :p