mandag 16. november 2009

Flyttemelding...

Jenny gikk lei av fødekassen og har bestemt seg for å grave seg til Kina fra buret sitt istede...
Hun puster og peser, og graver, men noe særlig mer spennende enn det skjer ikke for øyeblikket. Jeg tror nok jeg kommer til å drikke store mengder kaffe før jeg må "brette opp armene" ja...
Jenny er på dag 60 etter siste parring nå, og når vi tipper over midnatt så er hun på dag 61. Hun har alltid født på dag 58 så denne gangen har vi ventet leeeeenge...

Jaja.. Mens jeg venter så får jeg tenke ut nye valpenavn... Noen som gjetter hva en eventuell hanne skal hete?? ;)

4 kommentarer:

Anita S sa...

Om det kommer en hann valp så har jeg et kjempe godt forslag ;)) Bertil synest jeg er et veldig fint navn :)det klinger så fint liksom hehehe.

Lillian sa...

hehe... Du er knakende flink til å gjette Anita ;)
Bertil er et strålende forslag! :D

Anita S sa...

Ja tenk at jeg klarte rett på første gjetting hehehe;)
jeg er god :)Jeg har en bra fantasi ;) hehehe

Lillian sa...

Ja, jeg er rett og slett imponert ;)
Tror du må melde deg på det programmet på tv: "Jakten på den sjette sans" eller hva det nå heter ;)