torsdag 5. februar 2009

Og den går helt opp til 45 kg... !! Genialt!


Nå har pomvekten min kommet... Jeg ble så lei av å balansere pommene på en kjøkkenvekt så da bestilte jeg like gjerne en babyvekt... hehe... Glimrende!! :)
Maud har forresten lagt på seg (Yes!)... Hun er hele 1,45 kg nå.... Smultbollen...
Punsel har fått løpetid og Albert er veldig interessert i damen.
Albert eeeelsker nakne kineserdamer!
Aberet med løpetider er at mennene glemmer sine gode manerer og skvetter både her og der, ergo de går nå med bleier frem til løpetiden er over...
Nå venter vi bare på at Lucy skal få løpetid. Da skal hun nemlig parres, og vi gleder oss til å få småtroll etter henne igjen! <3

6 kommentarer:

Janne`s Verden sa...

Hey, supert, den der kan jeg veie meg på ;) ehh, NOT! Den er i allefall genial ja, bruker en stor bolle å sette pommene i oppå vekta jeg....men de er så vandt til det at de sitter faktisk (som regel) i ro!
Albert er en pikenes jens han vet du vell,han har jo sjarm i BØTTEVIS!Han sjarmerer jo meg i senk, og jeg er ingen hund/pom;)hehe..
Gleder meg masse til å se nye avkom etter lucy jeg også,det er alltid spennende når du skal ha valper:)For da kan jeg komme å kose å lukte på de små!!!!!!
-Janne-

Anonym sa...

Wow, så praktisk! Å veie valper kan være utfordrende iblant... Hvor får man kjøpt en slik babyvekt?
Hilsen Sara.

Lillian sa...

Jeg fant den i Ellos av alle steder... Kostet i underkant av 800,- kr. så det er jo ikkeno å si på...
Sparer seg hvertfall mye pes med veiing på kjøkkenvekt..!

Anonym sa...

Baby på 45 kg.... OUCH!!! ;oP

Lillian sa...

Haha! Du kan så si Elisabeth!
:)
Forhåpentligvis er det ingen av pommene som sprenger den vekten heller... ;)

Helen sa...

Så lurt med babyvekt. Tror ikke jeg hadde fått mine til å stå på en vekt, muligens sitte der et kort sekund...