onsdag 18. februar 2009

Bodil på sexferie...

Stakkar Albert føler kanskje ikke at maskuliniteten er på topp hele tiden. Han må nemlig bruke bleie for tiden.... Libero 3-6 kg.... :)
Maud står bare i veien foran... som vanlig...


Albert og Bodil må vente i fanget på Wiggo mens de henger sammen... Bodil er lik mamma'n sin for det ble et kjempeheng på over halvtimen... :)
Enklere å ha hundene i fanget i en halvtime enn å stå tvikroket på huk i en halvtime... Trust me, i know!
Nå skal jeg straks begynne å vaske og stelle hund til helgen... Albert skal til pers i dag for han har så inni hampen mye pels og det tar dagevis å få ham gjennomkammet og klippet... :)
Når jeg tenker meg om så er jeg glad jeg ikke har en chowchow feks...

2 kommentarer:

Tone sa...

Jeg er glad jeg slapp å bli avbildet under den overskriften :)

ida sa...

:D hei..
nå er jeg kommet igang med litt mer "aktiv" blogging ;p
så nå er/blir det nok flere nye bilder av marco:)
masse hilsener fra oss hær i tromsø:))