mandag 9. februar 2009

Jeg er så heldig at jeg har en liten hushjelp... Idag har hun blant annet tørket støv av tv'n før hun deretter vasket stuebordet med kaffe og en sokk! :)

I helgen kommer Bodil tilbake på besøk... (Bodil er den lille B&T tispen til høyre på bildet)
Bildet ble tatt i 2007 og valpene var 8 uker gamle på bildet. Bodil er nå en voksen dame som skal få sitt første kull snart, og den heldige mannen som skal bli pappa til kullet er Herr Albertsen.
Blir spennende å se igjen Bodil! <3

3 kommentarer:

Anonym sa...

:0) Så heldig du er som har en så flink hushjelp da , om noen år så vil hun sikkert ikke hjelpe , så du får bare "nyte " det hehehe . :0) Hedda er jo bare super søt . Synest hun er flink jeg :0)

Tone sa...

Flinke hushjelpen! Hun har sikkert fått kaffe og sokk-tipset fra ekstrem rengjøring på tvn. De har sånne tips for å polere møbler :)

Lillian sa...

Haha... Jeg jeg regnet med at det måtte være noe sånt ja, Tone! :)