onsdag 10. desember 2008

En neglebitsprettkald 10. desember.... brrr

Punsel er en koselig liten dame som syns det er kult å leke med pomvalpene... Morsomt å se på når hun legger seg ned i valpeinnhengningen og lar valpene herje med henne.
Valpene begynner å bli mer lik pommer nå og sover ikke like mye som de gjorde for bare en uke siden. Før man vet ordet av det så har de flyttet hjemmefra...


Jeg har hatt besøk av mamma og nå har jeg omsider kommet igang med julebaksten (bare to sorter enda, men alle monner drar...)
Jeg har brukt hele ettermiddagen på å skrive julekort og ordne med pakker som skal i posten. Jeg syns jeg ligger ganske godt an før jul gitt... :)

Jeg har forresten vært på Frosta og sett på barna til Puma; en lekker liten B&T hanne og en mer robust, orange sobel hanne. Men begge valpene var veldig søte... Er alltid moro å se "barnebarn" :)
Puma's valper er avbildet på Frosta Hundeklubb sin hjemmeside: http://frostahundeklubb.com/
I kolonnen til høyre finnes link til valpene.... Men de ser faktisk søtere ut i RL enn på bildene...
Blir nok ei livlig jul uti Frosta i år ettersom begge valpene skal fortsette å bo sammen med mor... :)

5 kommentarer:

Anonym sa...

og du skal ikke legge ut bildet av ryggen min'?

Lillian sa...

haha... av "tatoveringen din"?

Anonym sa...

ja :)

Helen sa...

Så flink du har vært, jeg har bare fått bakt en sort så langt. Men har kommet langt på julegavene jeg også. Deilig å være tidlig ute, men jeg blir sikkert stressa like før julaften uansett ;)

Lillian sa...

Jeg har altså bare bakt tre sorter enda, men enkelte ting kan ikke lages før rett opp til jul (altså ellers spiser vi det opp), og jeg har startet med julegavene.
Godt å være ute i god tid for en gangs skyld... :)