lørdag 20. desember 2008

Dagen etter julebord....

I går var vi på julebord på Rica Hell Hotel mens Kia passet hunder og bestemor på Stjørdal passet Hedda... Var et koselig julebord med julemat og revy, og nokså masse rødvin etc...
Jeg drakk nok mer vann enn rødvin, og formen var fin i dag, men det merkes likevel at det blir få timer søvn. Dagen i dag har vært veeeeldig rolig, til hundenes store sorg...

Masse sendte meg en pakke idag som måtte åpnes før jul; jeg trodde det var julebakst e.l., men oppi den store esken var det to håndlagde nisser. Mamma er så flink med hendene og nissene har masse for seg gjorte detaljer. Skulle ønske at noen av disse genene hadde blitt overført til meg også...
Nissene er store som en middels pom, og pommene her satte nok ikke sååå stor pris på de nye leieboerne. Bea har sittet under sofaen og sett på nissene, og brummet litt fra tid til annen; sånn bare for å være på den sikre siden. Greit å sette seg i respekt! :)


Vi har fått masse fine julekort i år så jeg vil bare si; Tusen takk til alle sammen!! :)

Idag fikk vi et kjempeflott julebrev fra Anne-Beth Hovden som eies av Thira, en B&T tispe etter Bea & Albert... Hundene fikk også tilsendt en gave av Thira m/fam. Det var ikke nødvendig, men veldig hyggelig av deg Anne-Beth! :)
I tillegg til et kjempekoselig julebrev så fikk vi kjempefine bilder av Thira og hennes chihuahuabror, Coda.

Janne & co kom innom med en julegave til pommene (og punsel) tidligere i uka, så her tror jeg nok de firbeinte blir fornøyd på julekvelden!

Ingen kommentarer: