søndag 6. juli 2008

Lille vakre Luna på besøk....

Luna kom på besøk i dag og hun blir bare flottere og flottere... Jeg liker alt med damen. Hun har et glimrende gemytt, ikke redd for noe eller noen. Og hun er flott i både kropp, pels, bevegelser og hun har et vanvittig søtt hode...

Gjensynsgleden var stor da Lucy så Luna idag...

Hverken Lucy eller Luna er noen kjemper, men de føler seg ikke underdanige av den grunn. Begge har en selvtillit verdig en bengalsk tiger.... !

Janne (Luna's fostermamma) hjalp meg å ta noen bilder av Selma idag... Hun er allerede sprengt over buken (Altså Selma; ikke Janne) og har enda en måned igjen før valpene er ventet...
Jeg er spent på hvor mange valper hun har i magen. Jeg har aldri sett makan på mage så tidlig....
På tirsdag er det ultralyd...!! :)

Søte, lille Luna... Skjønn ja?!


Janne prøver å holde pommene rolig så jeg fikk tatt noen bilder idag... Ganske fånyttes... Må nesten ha én og én pom ute når man skal ta bilder ellers er det vill lek, lekeslåssing og vill galopp over plenen....
Fra venstre: Lucy uten pels, Albert i armene til Janne, Luna i midten og Selma opp til høyre i bildet...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hehehehe,så fine bildene ble:) Hun er bare nydelig!!! Å når det gjelder magen min i forhold til selma sin,så er vi nok likestillte der:)Forskjellen er at jeg ikke er drektig:)hehehehe...... måtte le når jeg så den ja:) Koselig å treffes,en hærlig gjeng med hunder!
Klem fra Janne

Lillian sa...

hehe... Så ut som jeg mente at du var sprengt over magen... men tror nok ingen mistenker deg for å være drektig med den flate magen... Tror mannen din må starte å fore deg mer! ;)

ChatrinesLiving sa...

Hun er bra fin den lille frøkna ja!
Å når det gjelder Chablis, så har hun fått dispensasjon til jobb i sommer;) At kaninen lever er jo et under, så mye som hun bjeffer og kjefter på dyret...
;)