søndag 8. juni 2008

NKK utstilling i Trondheim

Vi hadde ingen forhåpninger, men Ask gjorde det slett ikke verst på NKK utstillingen. Han fikk Kval 1, Konk 1, CK, BHK 3, Res. Cacib. Og med meget god kritikk! :)

Albert står på bordet for å stelles før han skal inn i ringen.... Jeg hadde et håp om at Albert skulle gjøre det ok i dag, men neida. Dommeren likte tydeligvis ikke den type pom for det ble blå sløyfe og rett ut. Festus fra Schæpom vant junior hannhundklassen.
Skjønner egentlig ikke hvorfor Albert fikk Kval 2 for kritikken var ikke så aller verst...

Snoopy som eies av Turid Berg og Dag Løken ble nok en gang BIR. (Snoopy til venstre)
Han er en meget vakker hannhund så det var fortjent.... :)


Størrelsesforskjell?? Pomvalpen kommer fra Ta Bozi og Harrison er far. Har litt lyst til å bruke Harrison på et kull selv en gang så det er jo spennende å se valper etter ham...


En sabla fin importhanne.... Jeg spurte eieren om kennelnavnet, men akk min dårlige hukommelse. Da jeg kom hjem var navnet som blåst fra hjernen min... Om noen kjenner den pene hannen; Vær vennlig å refresh my memory!


Traff Tone Bekkåsen Fischer på utstillingen også... (Oppdretteren til Punsel)... Denne Lady Killeren rakk ikke å kjemme luggen vekk fra ansiktet før jeg tok bilder...

Jaja, nå forsvant finværet også... Regn, surt og grått... Vi blir nok "aldri" ferdig med å male huset...

1 kommentar:

ღTindraღ sa...

Graulerer med resultatene:) Du har bare helt utroli vakre hunder!