onsdag 11. juni 2008

Idag er Luna 7 uker gammel...!!! Hun er så søt, men veeeldig liten. Jeg krysser fingrene og håper virkelig at hun vokser seg større enn Lucy....

Kia reiste forresten til Stockholm i dag... Hun skulle vekke meg klokka halv sju i morges så jeg skulle kjøre henne til bussen som gikk klokka sju. Klokka 07.00(!!!!) ble jeg vekket av en panisk tenåring som vrælte at hun hadde sovnet av og at bussen gikk ...

Jaja, jeg brøt sikkert alle trafikkregler da jeg kjørte i hundreogfyttikatta bort til møteplassen (halvveis påkledd med to umake sko og håret rett til værs!! haha), men vi kom dit tidsnok! Så nå er Kia i Sverige på skoletur til søndag...

Hedda var til kontroll på morgenen, like etter vi var ferdige der så kom moren til Albert's kjæreste (i de siste to ukene) for å hente henne hjem... Etter at de hadde reist så kom plutselig Pirate hjem hit ettersom forverten hadde tenkt seg på ferietur/husmorferie..

Så idag har det gått i ett!!

Nå krysser Albert fingrene(?!) for at han får farsskapspapirer i posten snart... :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ja värdet ser fint ut men det är kallt, vinter jackorna och toppluvorna måste användas =/ och det har regnat varje dag =(
Skorpans lilla kille skall flytta till Lillehammer, så jag hoppas han fortsätter utvecklas till den fina gutt vi hoppas på.
Nästa vecka åker mina valpar...skall bli lite skönt :P att bara ha Skorpans tjej och Ärtan som valpar här hemma...6 valpar är "LITE" mycket att hinna med när man "jobbar" 50% och har 2 små barn! men allt går om man vill =))

Anonym sa...

Gud a meg så nyyyyyyyyyydelig!!!!! *sikle sikle* Meg vil ha :o))))) Ikke det spor misunnelig nei ;oP

Tone sa...

Hehe, godt Kia kom seg med bussen til Sverige. Ellers kunne det blitt en lang kjøretur for å forene henne med klassen!