lørdag 14. juni 2008

Lille Luna ute på tur i stua...







Søt liten dame??
Jeg snakket med Lucy's oppdretter i dag og hun sa at Luna har identisk vekt med Luna på samme alder.... hm... Jeg hadde håpet at hun skulle være litt større gitt. Men jeg beholder Luna og så får jeg se an situasjonen etterhvert. Hun er jo en pen dame!
Men det kan nok hende hun kun blir en utstillingspom....

I det siste har vi fått veldig mange henvendelser fra folk som vil komme og kikke på hundene våre. Jeg beklager, men vi kan dessverre ikke alltid ta imot besøk, og av og til må vi bare si nei.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Så nydelig hun er!!Kjempeflott!:)

Lillian sa...

Hun er skjønn liten dame... Og en sterk personlighet selv om hun er liten! :)

ChatrinesLiving sa...

Så søt ho er blitt!
Du får gi ho litt x-tra "kraftfor" så blir ho vell litt større;)
Besøk ja.... er ikke dere på tur til tromsø snart??
Syns det er på tide du besøker bror din;)

;)

Lillian sa...

Ingen turer før vi har sendt valpen til forverten sin hvertfall... og så må vi få sendt vekk alle hundene som ikke er våre egne...
:)
Men vi kommer innom dere og inspiserer det nyoppussede huset deres...

ChatrinesLiving sa...

hehe, du I det "ny-opp-pussa" huset våres så er det godt om plass;)
Chablis kommer til å bli i hundre!!!

ChatrinesLiving sa...

Forresten, se i bloggen min de nye fine bildene av Dronninga!:) tatt i dag.