tirsdag 19. februar 2008

Sverigetur

Før Lucy dro til Sverige i dag så børstet jeg vekk noe "løshår". Når man ser haugen med hår så skulle man ikke tro det var mer igjen av Lucy, men joda, hun veide nøyaktig det samme etterpå... :)

Lucy skal være hos Grandenspitz kennel hos Rose-Marie Svensson frem til hun blir parret med "Teddy" - Velocity's A Million Bucks. Og etterpå skal hun kjøre hjem igjen.... Tusen takk til Roar, Elisabeth og Rose-Marie for at vi får låne Teddy. Han er rålekker! :)

Stakkar Lucy blir så fort bilsyk så jeg håper det ikke blir en traumatisk tur over fjellene i dag... Men hun har fått bilsykemedisin så vi krysser fingrene for at hun sover seg gjennom turen... :)

Idag er valpene 4 uker gamle. Dessverre har jeg ikke fått tatt noen bilder av dem for Wiggo tok med seg kameraet til Sverige. Får håpe han får noen pene bilder av hundene til Rose-Marie!! :) Valpene har blitt mer lik pom-valper og ikke hamster, og de løper rundt i valpeinnhengningen sin og leker med hverandre. Om man har pom-valper så er det bortkastet med TV ettersom de er god nok underholdning i seg selv....

Vi har forresten begynt å trene valpene til å bli håndtert av mennesker. Nå er ikke Bertil like enig i at det er nødvendig å klippe klør, poter og ører.... Baby er en mer bedagelig anlagt dame som sovner i hendene mens vi holder på. Hun er en liten pomdame som ser ut til å ha arvet Pirate's lyse farge...

9 kommentarer:

Anonym sa...

Lycka till med Lucys "kärleks resa" och jag väntar med spänning på ALLA bilder som förhoppningsvis kommer i min mailbox i slutet av veckan=0))
Maggan

Lillian sa...

Jeg har sagt at Wiggo må ta MANGE bilder... Får bare håpe han ikke glemmer det!! ;)

GundaM sa...

Jøss,regner med du støvsuger ofte der oppe hos deg..?

Glemte si vi har to katter.

Lykke til med oppdraget i sverige, har en søster som bruker kjøre dit for å øke hundebestanden sin;)

Lillian sa...

Vi støvsuger hver dag... ellers blir vi angrepet av hybelkaniner... Er ikke så gæli hele tiden, men du skulle se hoggtennene på hybelkaninene som kommer etter at tispene har fått valper, og etter løpetid...
*grøss*

Lillian sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Anonym sa...

Hei. Jeg har leget et forum for små hunder. Jeg håper du vil bruke denne siden. vi kommer til å ha mange konkuranser innen bilderedigering og bilder vi har tatt. masse mer kommer også jeg håpe du vil bli medlem. Så er det vel bare å si. jeg håper vi snakkes igjen på minihund.com


Mvh Web-linn og Mico
http://www.minihund.com

Anonym sa...

Det høres så søtt ut med valper, jeg gleder meg til å se bildene når du har fått de ut på nettet:) syns valper er så søte. Gleder meg masse til Chablis får valper. Du får ha en god biltur, får håpe hun ikke blir så bilsyk. krysser fingrene jeg også:)
God tur...

GundaM sa...

Kikk på www.neadalen.com
Der inne finner du min kjære søster med sin kjære mann og seks,sju røde irsk settere ;)
Kanskje kjenner du de og, kommer fra Levanger han da!

Anonym sa...

Hei!
Jeg har en pomeranian gutt som også er etter Velocity's a milion bucks!
Pommen min er helt nydelig, så du kan glede deg til fine fine valper!