tirsdag 6. august 2013

Vi har valper... Kjempesøte valper...Jippiii....


Linnea 16 dager gammel. Hun er oppkalt av forverten til Polly som er valpenes mor...
Egentlig er dette "S-kullet", men alle valpene har fått kallenavn på L...


Lucy. Første svarte valpen jeg har fått på 7 år. Og ikke nok med det, noen minutter etterpå kom kullsøsteren hennes som også er svart...


Luna - sistedame i kullet...

 
Luna til venstre og Lucy til høyre. Alle tre valpene er fine, runde smultboller for Polly har mer enn nok melk.
Jeg gleder meg til å se hvordan valpene utvikler seg for nå ser de veldig lovende ut. Jeg kommer til å beholde fra dette kullet for det er siste kullet jeg har på Polly og det er suverene avelslinjer. I tillegg får Polly knakende fine valper, men jeg kan vel ikke beholde alle 3 så noe blir for salg om 6 uker. Hvem jeg skal beholde vet jeg ikke enda. Jeg må først se hvordan de utvikler seg...

Ingen kommentarer: