fredag 27. august 2010

Vi har tatt helg...

Jeg fikk noen bilder av Dumlemann i går. Han skal stilles på Støren i helga og det blir spennende å høre hva dommeren sier om ham. Jeg syns han begynner å se fin ut, men så er jeg vel ikke særlig objektiv heller da...
Vi skal stille Maud og Polly. Ingen av dem i perfekt utstillingskondisjon så det hadde vært fristende å bli hjemme istede, men så er det jo moro å reise dit for å se hvordan det går med "barnebarna mine".
Så vidt jeg vet så er det en del avkom etter Emma & Albert som skal stilles (Emily, Honey og Timon)... i tillegg Dumle som er etter Jenny & Pom-Classic King Of Spades, og Saga som er etter Albert & Lucy...

Søte Dumle...

Forresten så må jeg oppfordre alle til å kjøpe Dagbladet i dag. På fremsiden av Dagbladet er matmor til Dumle's helbror Lucifer (som nå heter Romeo). Og midt i Dagbladet så er lille Romeo
avbildet også... :)

Nå skal jeg pakke og reise til Støren sammen med kåte hanner og Maud som har løpetid. Det tror jeg blir veldig koselig...
Tenåringen min skal være igjen hjemme, men er for opptatt til at hun vil passe noen hannhunder for meg... Jaja, det får bli nattlige hyl og skrik...

Ingen kommentarer: