lørdag 5. desember 2009

Valpene...

Emma med sine små barn... Straks ei uke gammel nå og enda ikke fått øyne, men det er fine små mus. Ikke så enkelt å ta bilder av Emma sine valper for hun syns ikke det er stas at vi holder på med så mye i nærheten av valpene enda... Emma er ei lita hønemor... :)

Fremst er den mørkeste tispa som enda ikke har fått navn... I midten ligger tispe nummer to som også er navnløs... og bakerst ligger Bertil! :)

Jenny sine valper <3
Bakerst ligger Loke, i midten ligger Lucas og fremst ligger Lucifer...


Lucas... En tjukk liten herremann som elsker puppen. Han har veldig kort snute og minner meg om en liten miniAlbert. Albert var mye rødere i pelsen da han var liten, men han var også en kortneset liten tjukkasbamse :)

Lucifer. Minstemann i flokken og veldig kosete av seg. Han var veldig trøtt da jeg tok bildene så han ble uten øyne i dag...

Loke viser hva han syns om fotografen... Forresten så ser det ut som om Wiggo holder på å klemme lufta ut av ham også :p

...ble litt stressa av blitzen altså... Like greit å gjespe litt så man får legge seg i senga igjen...

4 kommentarer:

Lise Aunehaugen sa...

Så nydelig de er! :))
Gleder meg til å se dem i morgen :)) får nesten lyst på en til vettu..hehe..Bertil ønsker seg en lekekamerat sier han ;)

Anita S sa...

En nydelig bukett med valper du har der <3<3 Nå får jeg veldig lyst til å reise på valpe kidnappingstur ja .
Nydelig er disse guttene da .Det blir spennende å se dem fremover :0)

Anonym sa...

P.s Lillian: du vet godt at Lucas og meg er "ment to be" :))))) drømmer meg bort jeg vet du! LOL :) Men tanken på en stooor handveske på neste kaffe besøk, den er ikke glemt nei :)

-janne-

Karianne sa...

Gud så nydelig herremenn!! Fantastiske navn de har fått også:)