mandag 18. mai 2009

17. mai på Verdal'n...

I går var vi tre voksne og et minimenneske til middag. Kia var hos pappa'n sin og Maya spurte pent om hun kunne få være med bestemor ut og spise pizza i stedet :)
Janne Holmli takket ja til å komme på middag så det var jo koselig...


Stivpyntet Janne i bunaden sin... :)

Lille Hedda Aurora i festdrakten sin... Syns det er litt søtt med bunader og festdrakter til små fine jenter. Var litt uheldig med øyemålet da jeg handlet lue/skaut til henne for det var en størrelse eller to for stort, men den ble ikke brukt så lenge likevel...


Hedda skjønner ikke helt hva pappa vil hun skal gjøre... Hun er ikke noen dreven supermodell enda... ;)

Hedda i hagen før vi dro for å se borgertoget... Og FØR hun fikk is...

Hedda Aurora og pappa... Et pent par! :)
Faktisk et bilde der flagget ikke lå på bakken... Hedda syns nemlig det var stas å vaske asfalten med flagget...

Kia med vennene sine bak seg... Vi møtte Kia og Maya til borgertoget, men Kia er ikke noen linselus for tiden. Hun klarer som regel å lure seg unna når kameraet dukker opp....
Og da borgertoget endelig kom, ja da gikk jeg tom for strøm på kameraet... Hmpfr... At jeg aldri lærer å lade batteriet før sånne dager...
(Sender en gratulasjon til Bergen. Mie og Albert ble nemlig foreldre til tre valper; en tispe og to hanner, i går morges... )

6 kommentarer:

Anonym sa...

fint bilde

Lillian sa...

Yes! ;) Hadde vært bedre om jeg slapp å ta bilder av deg i smug.. ;)

Tone sa...

Fine unger ja! Synd Maya snek seg unna ;)

Janne`s Verden sa...

En superkoselig dag sammen med dere,selv om det ble litt kort tid.... vi får ta igjen det på vømmøl:) heheheheh....Hedda var nydeli i sin festdrakt:)Kia å :) Fine jenter du har Lillian!

Grattis ti Anita i Bergen,og pommeforeldrene:) Snart er det min tur,bare alt går bra..........

Anonym sa...

Så fine alle disse små og store damene var i de flotte draktene.
Jeg har kun noen få bilder av min store (som nå er fjortis) - han forsvinner hver gang jeg tar frem kameraet...

Anonym sa...

Hedda er så søt! :-)