søndag 21. desember 2008

Mennene i mitt liv...

... Her er hvertfall den ene mannen i mitt liv... Herr Askedask...
Han har en eiendommelig måte å sitte på, noe som gjør at han alltid er bustete i rumpa, men han er veldig søt! <3

Jeg har hatt besøk av broren min i hele dag og jeg har tatt juleferie! :)
Jeg var forresten på besøk til Selma og klippet klørne hennes litt i dag. Må vel ta en klipperunde på nyåret for Selma har begynt å få tilbake pelsen etter valpekullet sitt.
Etter å ha kikket oppgitt på de store ørene til Albert i dag så fant jeg fram saksen og klippet av ca. 1 og en halv cm pels. Nå ser de endelig normale ut og Albert slipper å se ut som en hippie...

8 kommentarer:

ChatrinesLiving sa...

Hehe, hærlige Ask! Han sitter akkurat som Chablis;) Så man kan jo se at de er søsken;)

ida sa...

hei:)
tusen takk for julekort og julegave til marco:)
ønsker dere en riktig god jul!
masse hilsner fra ida og våte slikk fra marco ;)

ida sa...

je det er han:) det kommer masse flere bilder nå som jeg har data:)

Helen sa...

Er innom for å ønske deg et godt nytt (hunde)år!!Takk for alle hyggelige kommentarer i bloggen min og takk for alt du deler gjennom din. Lykke til i 2009!

ChatrinesLiving sa...

Nei nu trur æ jaggu ho godeste har fått løpetid...:):) Halleluja!!!!


Godt nytt år til alle dere!

Klem fra Chablis og Chatrine:)

Lillian sa...

Jøss, Chatrine!!! :0
Hun skjønte vel alvoret da hun fikk "kniven på strupen" hos veterinæren... hehe...

Godt nytt år til alle sammen!!!

ChatrinesLiving sa...

Hehe, så nu spørs det ikke om æ må sende ho ned, må smi mens gjernet er varmt, kan jo gå årevis til neste gang;)

Anonym sa...

Grattis på din dag i dag!
Hoppas dagen blir underbar =)
Kram
Maggan