mandag 20. oktober 2008

Nå er ALT greit til årets siste utstillinger.... Vi har til og med overnatting bare 100 meter unna Vikingskipet... Passer godt for oss som alltid er seint ute det!! :)

Har meldt meg på NKK's kurs i avl og genetikk også... Gleder meg stort til 1.-2. November for da skal jeg på Rica og høre på Astrid... :)

Idag har jeg vært ute og sosialiert Maud litt. Hun blir litt pysete av å dilte hjemme i hælene på mamma'n sin så nå må hun være med overalt hvor jeg skal dra...

Jeg tok også med meg Lucy ut på litt trim.... Vanligvis bruker jeg trene pommene i hagen ettersom vi har inngjerdet område, men av og til tar jeg med meg noen ut og går lange turer. Genialt å bo på landet for da kan man slippe pommene ut uten bånd og trene litt kondistrening/innkallingstrening med dem....
Lucy er småtjukk og skal erstatte noen gram flesk med muskler før utstillingene i November!
:)

Jeg sitter og lefler med tanken på at jeg muligens skal melde Punsel og Bea på kurs i lydighet & bruks... Hadde vært moro nå ja...! :)

Ingen kommentarer: