søndag 15. juli 2012

Olivia's nye foreldre


Verden er bitteliten altså...
Jeg bestemte meg ei stund siden for at Michelle og Andreas skulle få kjøpe Olivia da hun var ferdigbehandlet for øyeskaden. Jeg visste etternavnet på Michelle, men ikke på Andreas, og når de kom for å hente Olivia idag så viste det seg at Andreas heter Vartdal til etternavn, og han er sønn av Marie Vartdal som var veilederen min da jeg hadde jordmorpraksis i Ålesund... Verden er liten! :)

Olivia skal med andre ord bli Ålesunder og hun får det nok fint hos Michelle og Andreas.
Lykke til! :)

Det blir litt trist når man selger hunder som har vært hos oss ei god stund, men man kan ikke beholde alle, og jeg er nokså sikker på at Michelle og Andreas vil gi henne et godt hjem med masse trim, stell og kos ;)

Nå har vi bare Punsel, Bea, Jenny, Emma, Albert, Polly, Ask, Pia og Penny hjemme... men snart kommer det valper hos Jenny...

Ingen kommentarer: