onsdag 22. desember 2010

Snaaaaart jul :)

Vi stresser veldig lite før jul og det er så koselig. Jeg og Hedda har vært ute på byen sammen med tante Tone og Marit, vi har kjørt tog, shoppa julegaver, vært på kino og spist ute. Nå har vi alle julegavene i hus så jeg har ingen planer om å stå i kø i morgen eller på julaften... :)

Vi har allerede levert ut en del gaver og vi har vært på førjulsbesøk til min mor, og samboerene hennes Elvis og Martin. Mens Martin er snill som dagen er lang så er Elvis litt mer ustabil i humøret. Han liker å daske litt og bite litt... For ordens skyld; Elvis er den gamle, sure katta til mamma...
Ungkarshybelen til Elvis, med advarselsskilt på "døra", og advarselen er berettiget...
Elvis liker å tilbringe dagene omgitt av sine tjenere (mor & Martin) mens han sutter på frynsene på pleddet sitt. Han er en gammel mann nå, men han syns ikke det er upassende adferd å bedrive i det offentlige rom...

God jul til venner og bekjente. En extra god jul til alle valpekjøperne mine og småtassene jeg har solgt! :)
Husk: Ribbe er ikke hundemat! ;)

4 kommentarer:

Tone sa...

Takk for koselig førjulsbesøk med bytur og kino! De var så søte sammen disse jentene :)

Anonym sa...

En riktig god jul til både to og firbente hjemme til dere :) Håper dere får en strålende feiring og koser dere masse alle sammen :) Hilsen gjengen på flyttefot i byen :)

Nina sa...

God Jul Lillian! Tenker både stort og smått gleder seg hos dere også ;-)
Juleklem <3

Lillian sa...

Ja, Hedda ser virkelig opp til Marit, Tone :)
God flytting Bodil! :)

God jul Nina! Vi gleder oss mest til nissen.. Hehe... Klem! :)