lørdag 25. desember 2010

Hedda fikk nye ski i julegave. Ser ikke ut som hun syns det var stas, men hun kunne ikke komme seg fort nok ut med skiene idag :)
Hundene fikk seg også en godbit i går, men de fikk IKKE ribbe. Ribbe er som sagt IKKE hundemat!

Vi hadde besøk av Lucy med familie på lillejulaften. Lucy lever herrens glade dager som primadonna på Skogn. Lucy er en del mørkere enn datteren sin Saga, men ellers syns jeg Saga har arvet mye fra "Lusongen" alias Lucy...
Det geniale med jula er at man har masse tid til å tilbringe sammen med familien og hundene. Både jeg og Wiggo skal jobbe litt i jula, men vi har allerede krampe i klø-hundene-hånda. Og jeg har oppdaget en liten mage på en av damene mine. Jeg tror nok jeg skal bli bestemor til neste år igjen.... Yey!

Tusen takk for alle flotte julekort vi har fått. Det er koselig når man får julebrev fra tidligere valpekjøpere! :)
Håper vi får møte flere av dere i løpet av 2011...

Ingen kommentarer: