onsdag 29. september 2010

Og vi venter...

Selma har fremdeles ikke født, men nå er hun svææær.
Selma er vanligvis ca. 2 kg tung, men nå er hun godt over 3 kg. Hun er nok litt tjukk også og ettersom hun bor hos forvert så er jeg ikke heeeelt skråsikker på startvekta hennes, men hun må få et solid kull med den magen...

Idag fikk jeg sendt valpene til Jenny til obduksjon så nå er jeg spent på å høre hva jeg får til svar. Jeg har aldri opplevd at tispene har kastet valpene så seint i svangerskapet og det irriterer meg at jeg ikke vet hvorfor...

Og som sagt, det kom mer "shit" i går. Hedda Aurora ble syk og måtte til legen i dag. Nå står hun på antibiotika for ørebetennelse. Det var betent i både hals og trommehinner, og CRP'n var godt forhøyet. Så i dag ble det hjemmedag fra skolen med Knerten på DVD istede for eksamenslesing... Jaja... Alle vonde ting er tre. Håper jeg får tilbake flaksen min igjen nå!

24 dager uten nikotin og sukker, og fremdeles bare middels gal...

Ingen kommentarer: