fredag 24. september 2010

Avslappende helg...

Verdens skjønneste barnebarn. Han kan kunsten å slappe av :)

Bea er en mester i avslappingsteknikker og kan snart gi ut boka "101 ulike liggestillinger for bedagelig anlagte pomdamer", men jeg tror nok ikke det blir særlig fredelig her fremover så hun må nesten bare få hvile seg og samle krefter...
Jeg skulle egentlig hente hjem den sprekkeferdige Selma idag, men ettersom jeg var hos veterinæren og fikk fjernet tannstein på noen hunder idag så blir hjemhentingen utsatt til i morgen.
Selma er svæææær og hun skal ha valper om ikke mange dager. Hun er vel på dag 56 i morgen.
Jenny skal føde sånn ca 10. oktober og hun venter mest sannsynlig to valper..
Og om ei uke så reiser jeg og henter hjem et nytt familiemedlem :)
Her blir det liv, rai rai...
(forresten har jeg eksamen om ei uke... noen som vil ta den for meg?)

2 kommentarer:

Maggan sa...

Skall bli spännade att se vad det blir mellan Olle och Jenny, borde bli riktiga snyggingar om man kollar på föräldrarna ;)

Blir väldigt nyfiken vem som skall flytta in hos er....?? ;P

Lillian sa...

Jeg har nettopp lagt inn bilde av han :)
Jeg gleder meg til å se Olle-Jenny-valpene ja. Håper jeg får noe riktig fint som jeg kan beholde <3
Krysser fingrene!