søndag 7. mars 2010

Nkk's oppdretterskole...

Bilde av Lucifer - en 4 mnd gammel monkeypom som snart skal flytte til nye eiere...

I helga dro vi inn til Trondheim for å delta på siste kurs i NKK's oppdretterskole. Maja, Kia & Ron var så snille at de passet alle mine firbeinte barn mens vi lå på hotell hele helga...
Vi hadde en morsom og interessant kurshelg, og kurset er absolutt å anbefale for alle som planlegger å ha et valpekull i fremtiden.
Kurset er ikke kun for nye oppdrettere eller folk med planer om å starte oppdrett. Faktisk så var nok flesteparten av deltagerne erfarne oppdrettere, og jeg tror nok at de som virkelig hadde hatt behov for kurset var fraværende denne helga.
Jeg fikk sett fire av mine barnebarn i helgen (Dumle, Timon, Kaisa, & Honeycorn) så jeg er meget fornøyd... :)

1 kommentar:

Helen sa...

Hei :) sikkert kjempekoselig å se igjen barnebarn-hunder, og se at det går bra med dem. Jeg har byttet blogg.