mandag 22. mars 2010

Hjemme fra husmorferie

BIR & BIM.
Petino & Dag Løken til venstre, Kine Bjerkan & Diva til høyre. Dommer var Kari Granaas Hansen.
Petino vant gruppefinalen senere på dagen, men pga at jeg skulle rekke et fly dagen etterpå så fikk jeg ikke med meg BIS-finalen. Jeg hørte at en schæfer hadde blitt BIS, men vet ikke hvordan det gikk med Petino...


En fornøyd Albert har kommet til en ny verden. I Harstad så har de nemlig gode gulvtepper å ligge på. Albert imponerte med sin manglende traving i helga og fikk en stusslig 1:4, men bra kritikk.


Albert og Emma's datter Emily tok tispecertet og ble 2. beste tispe med res. cacib. Ta Bozi's Narvestad tok hannhundcertet.

Midt i bildet (nummer tre fra venstre) står Kali med matmor Viviann. Hun fikk første på kvalitet, men ble ikke plassert i åpen klasse. Hun fikk kritikk på at hun var litt avrøyta, men ellers var kritikken fin!
Jeg syns du har vært dyktig til å trene henne Viviann!!! ;)

Viviann & Kali...

2 kommentarer:

viviann sa...

vi kommer sterkere tilbake med mere hår :))

Lillian sa...

Ja, dere må komme nedover til NMHK'n ;)