mandag 19. oktober 2009

Utfordret av Kia

Jeg har blitt utfordret av min eldste datter, og selv om jeg IKKE liker sånne ting så skal jeg skrive noen ting:

Legg ut et bilde av et av dine beste minner:
Okei, nå har jeg nettopp skiftet pc og har ikke så mange bilder tilgjengelig. Men alle minner som involverer aktiviteter sammen med familien er jo flotte. Her er et bilde av Wiggo og Hedda ute i hagen på bæsjeplukking i høst. Hedda går foran og finner bæsjen; Wiggo plukker...


Legg ut et bilde du liker, og forklar hvorfor:
Jeg liker bildet fordi det inneholder to av mine favoritter. Et av barna mine (Hedda Aurora) og to av valpene mine. Jeg liker alltid bilder av ungene mine og valpene mine. Går aldri lei...


Skriv 10 ting om deg selv:


1) Først av alt; jeg hater kjedebrev og jeg kommer derfor til å gjøre deg arveløs Kia.

2) Jeg finnes ikke overtroisk så jeg er ikke en av dem som videresender sms'er hvor man får beskjed om at man må sende videre til 7 venner om man vil unngå at noe skrekkelig skal skje.

3) Jeg har for øyeblikket en kineser, fem voksne pommer og tre valper boende her hjemme.

4) Jeg har kronisk dårlig samvittighet for alt jeg ikke rekker å gjøre, og for venner og familie jeg ikke rekker å besøke.

5) Jeg foretrekker å ligge på hotell fremfor hytter når vi er ute på utstillinger. Jeg er så fisefin at jeg liker bad, do og rene sengeklær når jeg skal overnatte!

6) Jeg jobber som sykepleier på en somatisk avdeling og på nyfødt intensiv, i tillegg har jeg hundene og familien som tar tid, ergo jeg har for få timer i døgnet.

7) Jeg hater å lage mat, men syns ikke det er så dumt å vaske.

8) Jeg får vondt inn til ryggmargen når jeg hører om mishandling og overgrep overfor barn og dyr.

9) Det finnes unntak fra punkt 8: Edderkopper, biller, tusenbein osv. kan bare dø i hopetall uten at jeg skal gråte en tåre. Jeg er nemlig livredd edderkopper...

10) Jeg elsker familien min og er nok en anelse hønemor og myrsnipemor.


Og nå skal man egentlig utfordre noen andre til å skrive, men ettersom jeg alltid er den som bryter kjedebrev så fortsetter jeg her også...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hehehehe

Anita S sa...

hehehe du høres ut som en ekte kvinne du Lillian ;0)

Lillian sa...

Bra det da Anita ;) hehe... Det er vel egentlig ganske typisk damer å ha dårlig samvittighet ja! :p

ChatrinesLiving sa...

Hahah, du høres akkurat ut som meg du! Ja bortsett fra at jeg ikke liker å vaske heller...
Men hotell YES!!!!!!
matlaging...ehh nei...
hehe

Ellers: flotte bilder av både de på 2 og 4:)

Hos oss går det godt med dronninga, hu koser seg og knurrer om hun ikke gjør det;)
Stort sett ligger hun på ett eller annet fang, på rygg å nyter livet:)

Klem, klem fra oss i Tromsø:)