torsdag 22. oktober 2009

Barnabarna mine i Bergen...

Som alle bestemødre må jeg jo dra ut bilder av barnebarna mine "fra lommeboken". Det er så morsomt å se igjen avkom etter hundene mine. Spennende å se etter likhetstrekk med "barna mine"....

"Casper" 16 dager gammel. Han er sønn av Albert og Nina Monsen sin pom, Caramel. Jeg syns Casper er veldig lik Albert som han var som liten baby... Liten lekkerbisk ja!

"Crocket" 16 dager gammel. Helbror av Casper. Han er visst minstemann og er litt lysere enn broren sin, men veldig kjekk mann. Flotte hoder på dem begge to...


"Amandus" er midt i puberteten og begynner å bli en kraftig og kjekk mann. Han er også sønn av Albert, men Amandus sin mor, Mie, eies av Anita Solvik. Jeg syns Amandus er en skikkelig sexy tenåring og han blir nok meget pen som voksen. Kraftige labber, maskulint uttrykk og flott rødfarge...

"Albertine" er helsøster til Amandus og er en bitteliten dukke. Hun har et mye mer feminint preg enn broren sin og er litt lysere i fargen. Hun kommer nok til å knuse mange hannhundhjerter når hun vokser til....

Pappa'n til disse valpene er Albert, og Albert er sønn av jenta vår Jenny. Idag var vi hos forverten til Jenny for å ta en kikk på henne og joda, hun har allerede blitt stor over magen. Jippiiii!!!!
I midten av november kommer det (forhåpentligvis om alt går bra) valper etter Jenny og Jack (Pom-Classic King Of Spades)...

6 kommentarer:

Anita S sa...

Såååå vakre barnebarn du har som bor i Bergen.... fire virkelig flotte pommebarn ja ;0)
Albert er en flink befrukter kan man si, han kan sakene sine hehehe <3<3<3<3

Vi ønsker farmor (Jenny) lykke fremover med sin drektighet . Vi gleder oss veldig til å se avkommet som kommer der ja <3

Klem til dere alle :0)

Anonym sa...

Flott gjeng ja :)) Lykketil med Jenny!! Regner med du holder oss oppdatert ;)
Nina

Karianne sa...

Kjempe nydelige barnebarn! :)

Lillian sa...

Ja, de er smellvakre :)
Albert er meget stolt av sine barn altså ;)
Kommer nok til å si fra når det blir fødsel her ja.. hehe

a darkened horizon sa...

For noen vakre barnebarn! Crocket minner meg om en sånn rød panda, helt bedårende :)

Lise Aunehaugen sa...

Nydelige barnebarn du har :)