tirsdag 25. august 2009

Har du sett på magen....

Selma venter valper om ca. ei uke og hun har begynt å bli stooooor! Magen ser større ut "live" enn på bildet og jeg tipper at det er minst to valper, men trolig tre stykker der inni.
I morgen skal vi på røntgen med Selma så da får vi vite hva som gjemmer seg der inne. Det er hvertfall trangt om plassen nå og man kan kjenne både rumper, rygger og bein som spreller der inne.
Herr Albertsen er en frustrert herre for tiden. Han kjenner løpetispelukt overalt og han kunne gjerne tenke seg å hoppe litt i høyet med høygravide Selma også, men Selma er ikke like enig... :)

3 kommentarer:

anita fra bergen sa...

For en nydelig mage :0) Lykke til i morgen -gleder meg til å høre hvor mangen det er inni der - jeg tipper på 4 valper , det blir noen herlige småttisrt som jeg gleder meg til å se <3 .

Lillian sa...

Morsomt når magen sparker tilbake når man stryker over den ;)

Vet ikke om det er fire altså for det tror jeg ikke det er plass til, men tre går jo an! :)

Gleder meg til å se i morgen!

Anonym sa...

Søt mage ^^,

Hilsen Lene Utbjoa:)